POLITICA RETUR

Informatii despre RETURUL produselor cumparate

Clientul poate anunta, in termen de 14 zile calendaristice (cf. ord. 34/2014,  numai in scris si poate returna produsul (produsele) de imbracaminte in acelasi termen de 14 zile calendaristice.

Astfel, produsele cumparate din ATAF.RO pot fi returnate conform legii, in 14 zile calendaristice de la primirea lor Prin curier.

Inainte de returnarea produsului, este obligatoriu sa anuntati telefonic sau pe email (office@ataf.ro) intentia de a returna un produs/mai multe produse.

Produsul va fi returnat in conditii bune, in punga sau cutia originala, neutilizat si nezgariat, cu etichetele intacte . In caz contrar ele pot fi reexpediate clientului.

De asemenea, NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Puteti face returul prin orice firma de curierat (inclusiv Posta Romana), dar va recomandam pentru o mai buna desfasurare a procedurii de retur sa utilizati serviciide curierat. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copia dupa factura si chitanta originala .

ATAF.RO  va inapoia  contravaloarea produselor in cel mult 14 zile de la data primirii returului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport si va fi virata intr-un cont bancar transmis impreuna cu returul .

Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid. Comenzile care au fost ridicate de la sediul ATAF.RO sau transportate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta**, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.

Astfel produsele ridicate de la sediul , punctul de lucru al ARAF.RO sau distribuit de personalul ATAF.RO nu se poate returna deoarece acestea pot fi vizualizate.